2017. június 16., péntek

FalkArt bemutató

Sziasztok,

Pár héttel ezelőtt meghívtak a FalkArt BÁV zálogházi rendezvényre, egy kis intarzia bemutatóra.
Nagy örömmel fogadtam a meghívásukat és ezt az eseményt szeretném megosztani veletek.

Az esemény május 27-én volt a BÁV zálogház üzletében. Mikor megérkeztem rengeteg csodaszép bútor és egyéb lakáskiegészítő fogadott, jó volt ilyen környezetbe érkezni. És nagyon szívesen fogadtak. Munkámhoz kaptam egy ónémet asztalt és a hozzá tartozó széket (ami félelmetesen kényelmes volt)




Szépen kipakoltam az eszközeimet és neki láttam a munkához. 2-3 óra környékén érkeztek a legtöbben és igen sok érdeklődőm akadt, volt olyan vállalkozó szellem, aki ki is próbálta az intarzia készítést.










Mellettem még látható volt fafaragás (síkfaragás) és politúrozás.







Takács Tibor aki politúrozott nem utolsó sorban nagyon szép kulcstartókat is készít, akár megrendelésre is. (A nevére kattintva láthatjátok további munkáit)







Köszönöm a figyelmet! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése